365 dagen retourbeleid - we stellen geen vragen!
Verzending €4 - Gratis verzending vanaf €59-
Contacteer ons

Veelgestelde Vragen

Wanneer je bij ons winkelt, heb je een periode van 365 dagen om je volledige bestelling of een deel ervan te retourneren, mits de verpakking van de artikelen intact blijft en de artikelen niet gebruikt zijn.

Een artikel retourneren is heel eenvoudig. Het enige wat je nodig hebt, is je bestelnummer en het e-mailadres dat je hebt gebruikt om de bestelling te plaatsen.

Volg deze link om aan de slag te gaan.

Houd er rekening mee dat…

  • Voor alle retourzendingen worden retourkosten in rekening gebracht. Omruilingen zijn vrijgesteld van deze kosten.
  • Als je een bestelling retourneert die per expresdienst bij je is afgeleverd, betalen wij je alleen het equivalent van de standaard bezorgkosten terug.
  • Je terugbetaling vindt plaats via dezelfde betaalmethode waarmee je je bestelling hebt betaald.
  • Direct ruilen is alleen mogelijk voor verschillende maten van hetzelfde product. Als je het ene ontwerp wilt ruilen voor een ander of voor een duurder artikel, moet je het origineel retourneren, je geld terugkrijgen en een nieuwe bestelling plaatsen.
  • Gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd of geruild.
  • Intieme producten zoals oorbellen en andere piercingsieraden, sokken en ondergoed kunnen alleen in de originele, ongeopende verpakking geretourneerd worden.
  • Het is niet mogelijk om 2 retourorders in 1 pakket te combineren. Dat vinden de computers niet leuk. Gelieve alle retourbestellingen afzonderlijk te verzenden.

ZODRA DE RETOUR IS GEMAAKT:

Je ontvangt een e-mail met het vooraf betaalde retourverzendlabel.

Print het uit en plak het bij je retourpakket. De meest milieuvriendelijke keuze is om indien mogelijk de originele verpakking te hergebruiken.

Geef je retourpakket vervolgens af bij het dichtstbijzijnde UPS punt, dan brengen wij het vanaf daar af.

We zijn echt supersnel. Serieus, belachelijk snel. Als je beseft dat je een fout hebt gemaakt net nadat je op de knop "KOPEN" hebt gedrukt, bel ons dan gelijk. We doen ons best om je bestelling te annuleren voordat deze het magazijn verlaat, maar we kunnen niet garanderen dat het niet al onderweg is.

Helaas staat ons systeem niet toe dat we producten toevoegen of verwijderen van een bestaande bestelling (de computer zegt "nee"). Je beste optie in dit geval is om de bestelling terug te sturen voor een terugbetaling en een nieuwe te plaatsen.

Je hebt dit waarschijnlijk al gedaan, maar we moeten het toch vragen... heb je je spamfolder al gecontroleerd? Het zou daar niet terecht mogen komen, maar het zou niet de eerste keer zijn dat dit gebeurt. Sommige e-mailprogramma's hebben ook aparte tabbladen voor verschillende onderwerpen, dus wie weet verstopt de bevestigingsmail zich daar.

Als je de e-mail echt nergens kunt vinden en het is al meer dan 30 minuten geleden sinds je je bestelling hebt geplaatst, neem dan even contact met ons op. We sturen je graag een nieuwe bevestiging.

Soms zijn onze ontwerpen zo populair dat ze de deur uit vliegen en snel uitverkocht zijn. Als dat gebeurt, verschijnt er een formulier op de productpagina waarmee je je kunt aanmelden om een e-mail te ontvangen zodra het product weer beschikbaar is.

Gelukkig hebben we nog veel meer leuke ontwerpen beschikbaar, en onderaan de pagina vind je suggesties die vergelijkbaar zijn met het uitverkochte product.

We kunnen niet wachten tot je je bestelling ontvangt en het voor de eerste keer kunt uitproberen! Daarvoor doen we het allemaal.

Je ontvangt een e-mail met een trackinglink om je bestelling te volgen. Soms kan het een paar dagen duren voordat het in je land of regio aankomt en de trackinginformatie van de laatste koerier wordt bijgewerkt, maar wees gerust - je pakket is onderweg.

We hebben alleen een kantoor/magazijn in Horsens, Denemarken. Hoewel we je graag persoonlijk zouden ontmoeten, bieden we geen afhaalservice ter plaatse aan. Ons bedrijf heeft een strakke organisatie en handmatige verwerking kan vertragingen veroorzaken.

Daarom hanteren we een retourbeleid van 365 dagen, zodat je met een gerust hart kunt winkelen. In het onwaarschijnlijke geval dat je niet tevreden bent met je aankoop, kun je het terugsturen - en we stellen daarbij geen vragen.

Absoluut! We geven 2 jaar garantie op al onze producten voor eventuele fabricagefouten. Dus, als er iets misgaat dat niet te wijten is aan normale slijtage, een ongeluk, of onbedoeld gebruik, stuur ons dan een e-mail naar info@trendhim.be. Vertel ons wat er is gebeurd, hoe het is gebeurd, en voeg een foto of video toe.

Voor een volledige lijst van beschikbare betalingsproviders in jouw land, scroll helemaal naar beneden op deze pagina. Alle betaalmethoden staan vermeld in de voettekst.

Je winkelt bij ons als particulier en we werken momenteel niet met wederverkopers.

Maar... als je op zoek bent naar kerstcadeaus voor je hele bedrijf en honderden leren rugzakken wilt kopen, neem dan contact met ons op. We kunnen vast iets regelen.

Nieuwste artikelen

Nieuwste collecties